אודות סינאל ישראל

מי אנחנו סינאל ?

סינאל מלל פייוויי הינה בין החברות המובילות בעולם בתחום מתן פתרונות לניהול פעילות העובד בארגון – Workforce Management, ומספקת פתרונות מערכתיים כוללים בטכנולוגיה מתקדמת, הכוללים חומרה ותוכנה לניהול כולל של דיווח נוכחות, משאבי אנוש, שכר, בקרת כניסה, מערכות צפייה והקלטה.

סל הפתרונות המשווקים על ידי החברה הם פרי פיתוחה, במרכז הפיתוח הממוקם ביקנעם וכולל עשרות מהנדסים ומנתחי מערכות מיומנים עם ניסיון רב שנים ביישום והטמעת פרויקטים גדולים בישראל וברחבי העולם. כמפתחת ויצרנית מובילה בתחום, החברה בעלת יכולת לבצע אופטימיזציה והתאמות לפתרונות התוכנה והחומרה בהתאם לצרכים והדרישות הייחודיות למגזרי הפעילות השונים במשק. הפתרונות ניתנים ליישום באופן מודולארי, ומיועדים לתפקד כמערכת אינטגרטיבית כלל-ארגונית, כך שהלקוח מקבל פתרון מקיף וכולל לכל פעילות העובד בארגון, הכל תחת קורת גג אחת.

סינאל מלל פייוויי הינה חברה ציבורית הנסחרת בבורסה לניירות ערך בת”א, בעלת תקני איכות בינלאומיים CE, UL, ISO-9001, SAS-70. החברה מורשית התממשקות למערכות SAP ו- IBM והוסמכה על ידי מיקרוסופט כ- Gold Partner והינה שותף עסקי ומפיץ מורשה של חברת Oracle.

סינאל מלל פייוויי מייצאת את מוצריה לרחבי העולם באמצעות חברות בנות שבבעלותה באנגליה וארה”ב,

וכן באמצעות כ- 20 מפיצים ברחבי העולם ביותר מ- 32 מדינות. לחברה מעל 9,000 לקוחות בישראל, מהגופים הגדולים והמובילים בכל המגזרים במשק (חברות ממשלתיות וארגונים פרטיים), מעל 220,000 מסופים.

ערכי החברה

אנו בסינאל מלל PayWay מאמינים כי באמצעות שמירה יום יומית על ערכי החברה:

  1. יושרה והגינות (פנים וחוץ ארגונית).
  2. טיפוח וקידום הצלחת לקוחותינו בפעילויותיהם באמצעות פתרונותינו הטכנולוגיים.
  3. חדשנות מתמדת.
  4. שוויון הזדמנויות של כל אדם מכל מגדר (פנים וחוץ ארגוני).
  5. קיימות סביבתית, כלכלית וחברתית.

אנו כארגון וכיחידים מעצבים את התרבות הארגונית שלנו בסינאל מלל PayWay ובאמצעות כך משרתים את לקוחותינו ואת הקהילות שסביבנו. ערכינו אלו, ממלאים את הנחיות העשייה שלנו ומסייעים לנו ליזום דרכנו למקומות חדשים ולהגיע לפסגות משמעותיות.

כל שכן, ערכים אלו טמונים בבסיס הגישה העסקית שלנו תוך ראייה כוללת של שותפים אסטרטגים של לקוחותינו, ועל כן אנו מחויבים לפעול בהגינות ושקיפות, במטרה להביא למערכת יחסים טובה, בריאה וארוכת שנים.

שביעות רצון לקוחותינו הינה ליבת קיומנו והמקור לצמיחתנו.

לאורו של ערך זה אנו פועלים והוא מחייב אותנו לבחון כל דבר מחדש, לשפר את הקיים, להגיע ליותר אנשים ושווקים עם פתרונות חדשניים ומוצרים המשפרים את איכות חייהם.

מערכת נוכחות
חיסכון בזמן עבודה
 סידור עבודה דיגיטלי
שליטה ובקרה
ניתוח הסכמי עבודה

פורטל אישי לעובד

ניהול הוצאות
ניהול התראות אוטומטיות
ניהול העדרויות
איסוף נתונים און ליין

Synel’s History

Synel’s history & years of experience bring a flexible and innovative approach to the Human Capital Management, while maintaining special care for customers, partners’ service and support.

Business Activity

Backed by over 25 years of experience, our portfolio provides complete hardware and software workforce management solutions for any size and type organization. Synel offers a wide range of advanced solutions, implementing advance wireless communication and biometric fingerprint technologies.

Number of employees

Approximately 250 worldwide

Markets
  • Subsidiaries in the US & UK
  • Front offices in North America and China
  • Approximately 60 distributors in over 50 Countries
  • Over 120,000 Installations globally
  • Global network of technical and marketing support
Technology leadership
  • A Pioneer in incorporating biometric identification technologies within the workforce management industry
  • Proven implemented wireless communication technologies – GSM / GPRS and Wifi
  • Innovative web based solutions
  • Verified reliability of online systems
Key events
  • Synel is established
  • Acquisition of
    Lior Data
    collection systems
  • Synel UK is
    established
  • Acquisition of
    Linear Data
    collection systems
  • IPO on
    the TASE
  • Synel North America
    is established
  • Synel France
    is established
  • Synel China
    is established
  • Acquisition of
    MLL PayWay
    Ltd, Israel
  • Acquisition of
    50% of
    Ferox, Sweden
  • Acquisition of
    Time America
    Inc., US
  • Acquisition of Anteco, a
    leader in marketing of
    surveillance TV products
  • Acquisition of SRLs Schedule
    Master, the new planning
    and scheduling solution

Synel Values, Vision & Mission

Vision

Our Vision is to be UK’s most trusted and successful human capital management company by leading at the creation of innovative solutions and delivering best-in-class customer service.

Mission Statement

Our mission is to be amongst UK’s most trusted and successful humam capital managament company by delivering innovative products and first class customer service & support.

Our Values
  • Sustainable Partnerships
  • Agile Innovation
  • Delivering Cost Efficiency
צור קשר