HARMONY Cloud הינו פורטל ענן המאפשר העלאה, הזנה, בקרה וצפייה בנתוני נוכחות העובד בארגון באמצעות דפדפן וחיבור אינטרנט
כולנו יודעים כי רב התנועה באינטרנט מגיעה ממשתמשי טאבלט ונייד חכמים. הגיע הזמן לקדם את ניהול כח אדם בארגונך ולעבור לטכנולוגית ענן.
סינאל השיקה את תוכנת HARMONY CLOUD עם הצעה מיוחדת לארגון קטן, בינוני וגדול.
פנה אלינו עוד היום וקבל- 1 חודש במתנה ללא תשלום.
תוכנת HARMONY CLOUD מבית סינאל מאפשרת לחברות וארגונים אשר מעסיקות עובדים בשטח לייעל ולשפר את תהליכי הדיווח הקיימים ואת השירות לקוחות.
HARMONY CLOUD הינו פורטל ענן המאפשר העלאה, הזנה, בקרה וצפייה בנתוני נוכחות העובד בארגון באמצעות דפדפן וחיבור אינטרנט. זמינות המידע בכל נקודת זמןובכל מקום המחובר לאינטרנט, בהתאם להרשאות המוגדרות מראש למשתמשים השונים.
HARMONY CLOUD:
- עדכון פרטים אישיים של עובד ורישום נוכחות על-ידי מתן הרשאה
- ניהול עד 5 רמות היררכיה לפי, עובד, מנהל, מנהל אגף וסמנכ”ל
- העברת המידע באופן מקוון (Online) למנהלי מחלקות / סניפים לצורך אישור מקוון לדוח הנוכחות של העובד
- אפשרות אישור או דחיית נתונים על-ידי מנהל מורשה
- אפשרות לשליחת מיילים / התראות לעובדים / מנהלים שעליהם להשלים את דוח הנוכחות / לבצע תיקונים ועדכונים לקראת סגירת החודש בנוכחות
- חסכון בעלות – בהתאם לגודל הארגון ובהתאם לצרכיו
- תחזוקה המערכת מבוצעת על ידי חברת סינאל
לסיכום, ארגונים קטנים ובינוניים שלא מעוניינים לרכוש מערכת HARMONY פיזית שלמה, הכוללת חומרה ותוכנה, ניתנת כעת הגישה למערכת Harmony CLOUD דרך פורטל ייעודי, באמצעות חיבור פשוט לרשת האינטרנט, המאפשר ליהנות מיתרונותיה על בסיס חיוב חודשי – פר משתמש.
לקבלת פרטים נוספים אודות המבצע ורכישה, אנא מלא את הטופס מצד ימין