סינאל הטמיעה פתרון לניהול המשאב האנושי בכ-10 בתי מלון בישראל

| 26/09/2019

בהודעה לעיתונות בכתבה שפורסמה באנשים ומחשבים, עדכנה סינאל כי סיימה הטמעה של מערכת ייעודית לענף המלונאות בכ- 10 בתי מלון בישראל.

 המערכת מספקת פתרונות תוכנה – חומרה ונותנת מענה מקיף לניהול הצרכים הארגוניים הייחודיים המאפיינים את בתי המלון.

בין לקוחותינו:

איביס, גראנד קורט, עץ הזית וגלוריה בירושלים; גרנד ביץ’ בים המלח; גולדן קראון ואוליב בנצרת; חוף התמרים בעכו; ורמדה בחדרה.

הפתרון של סינאל מאגד מערכות בתחומי קליטת עובדים, דיווחי נוכחות, חישובי שכר, סידורי עבודה ואופטימיזציה עסקית. בין היתר, כולל הפתרון ניהול תיק עובד; ניתוח נתוני שכר; מערכת נוכחות מתקדמת, המבוססת על ממשק ה-ווב של מערכת Harmony מבית סינאל; כלים רבי עוצמה לחישוב שעות לתשלום, בהתאם להסכם הקיבוצי של ענף המלונאות; מודול סידור עבודה המאפשר שיבוץ עובדים למשמרות שבועיות, כולל התראה על שיבוץ שאינו תואם את דרישות החוק ואפשרות לחסימת דיווח שאינו תואם; דיווח שעות דינמי על פי מרכזי רווח בהתאם לשעות העבודה בפועל במחלקות השונות; אפשרות לעבודה עם מספר לוחות שנה, בהתאם לאופי העובד; וכן התראות אוטומטיות למנהלים על חריגה בשעות עבודה שלא בהתאם לחוק ויכולות סליקה פנסיונית.

לקריאת הכתבה המלאה

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

צור קשר