דרוש מנהל/ת חומרה

| 06/11/2023

דרוש מנהל/ת חומרה

מיקום המשרה: פתח תקווה
סוג משרה: משרה מלאה

סינאל מלל פייוויי הינה אחת מקבוצות המחשוב הארגוני המובילות בישראל. החברה מספקת מגוון רחב של פתרונות תוכנה וחומרה לניהול המשאב האנושי בארגון (הפקת שכר וניהול נוכחות, סליקת כספי פנסיה, חסכון והשקעה) וכן ניהול ואנליטיקה חכמה של מערכי אבטחה פיזיים בארגון. כמו כן מספקת סינאל הדרכות ושירותי ייעוץ מקצועיים וטכנולוגיים המסייעים למעסיקים ולמנהלים להתמודד עם סוגיות ארגוניות קריטיות בצורה יעילה, חסכונית ורווחית.דרוש/ה מנהל/ת חומרה לפיתוח תוכנה וחומרה בתחום נוכחות ובקרת כניסההאינסטנציה הבכירה בחברה בנושא החומרה, כולל טכנולוגיות כרטיסי דיווח, תקשורת, ביומטריה לזיהוי ואימות.הטווית הדרך לשילוב מוצרי החומרה במערכות התכנה השונות של החברה הרמוני, TLW, XT וכו’הגדרת תכונות נדרשות למוצרים. הגדרת אופי מימושם בדגש ליכולת העברת שינויים והתאמות למיישמים.ניהול צוות הפיתוח של תחום Embedded.קשר עם ספקי החומרה בתחום הטכנולוגי וסיוע לרכש בתחום המסחריהובלת פיתוח מוצרי חומרה חדשים החל מהגדרת דרישות עד לשחרור.טיפול בתקנים נדרשים במוצריםחיפוש מוצרים משלימיםלימוד טכנולוגיות חדשות בתחום ושילובם במוצריםמשרה מלאה במשרדי החברה בפתח תקווהימי ושעות עבודה: א’-ד’ 08:00-17:00, ימי ה’ 08:00-16:00נכונות לשעות נוספותדרישות:הכרת עולם Embedded חובה!הכרת מערכות הפעלה LINUX / אנדרואיד חובה.הבנה במערכות משולבות חומרה / תכנה חובהיכולת התנסחות טובה בכתב ובע”פ חובהאנגלית ברמה גבוהה חובההכרות תחום נוכחות ו/או בקרת כניסה יתרון משמעותיהכרת שפת JAVA יתרוןהכרת פרוטוקולי תקשורת יתרוןהכרות עם טכנולוגיות זיהוי ביומטריות יתרוןהכרות עם טכנולוגיות כרטיסים (חכם/קרבה/מגנטי/ועוד..) יתרוןנכונות לעבודה מאומצת ובשעות לא שגרתיותיכולת עבודה מקבילית על מספר פרויקטים תוך סדרי עדיפויות משתנים.יכולת כניסה לנושאים חדשים בצורה עצמאית.יצירתיות ויכולת עבודה עצמאית.* המשרה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

Synel business solutions
מהי האסטרטגיה הבאה לארגון שלך?
| 19/07/2017
Talent Management זו דרך חשיבה חדשה פורצת דרך. מדובר באסטרטגיה ...
Synel business solutions
כיצד HR יראה בשנת 2020? ע”פ סמנכ”ל השיווק מר ארז בוגנים
| 08/01/2017
לפי דוח שפורסם ע"י Eversheds ו Winmark נראה שבתחום ה- HR בשנת 2020 ה...
צור קשר