סינאל מלל פייוויי (www.Synel.co.il), המספקת פתרונות תוכנה משולבי חומרה לניהול המשאב האנושי בארגון, הטמיעה בהצלחה ברשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה פתרון אינטגרטיבי הכולל מערכת אחודה לניהול המשאב האנושי, כ – 60 מסופי נוכחות ביומטריים ומערכת לדיווח נוכחות באמצעות הסלולר. המערכות הוטמעו במטה החברה בירושלים וכן בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ והן משמשות כ – 10,000 עובדים.
פרויקט ההטמעה נמשך כשבעה חודשים והסתיים באוגוסט 2018. מערכת Harmony לניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשרת למנהלי רשת הקמעונאות בכל הדרגים בארגון לנהל בכוחות עצמם את כל פעילויות העובדים והמבקרים בארגון באמצעות כלי עבודה נוחים וידידותיים, באופן מקוון, מכל מקום ובכל עת.
פתרון ניהול המשאב האנושי של סינאל מאפשר לנהל באופן מלא את תחומי השכר, הנוכחות, מערכי האבטחה ומערכת הדיווח והבקרה בארגון. בין היתר, Harmony מנהלת את חישובי השכר, מפיקה תלושי משכורת, מנהלת את נתוני הנוכחות של העובדים בארגון ומעבירה אותם לפונקציית עיבוד השכר. מודול משאבי האנוש כולל מרכיבים דוגמת קליטת עובדים, תיק מידע אישי לכל עובד, ניהול קורסים, ניהול מידע ואירועים אישיים בתחומי התעסוקה, לצד מילוי וניהול אלקטרוני של טופסי 101 עבור העובדים. הרמוני היא מערכת אינטגרטיבית שבה כל פריט מידע נקלט פעם אחת בלבד ומועבר לכל המודולים הרלבנטיים. המערכת ניתנת ליישום באופן הדרגתי לפי צורכי הארגון בכל נקודת זמן.
מערכת הנוכחות האחודה של סינאל שהותקנה בכל סניפי רשת חנויות רמי לוי כוללת חיבור לכל 60 מסופי הנוכחות הפרוסים בסניפי הרשת בארץ. כמו כן, סינאל הקימה עבור רמי לוי פורטל אינטרנטי המאפשר לרכזי משאבי האנוש בסניפים לנהל את העובדים בכל אתר.
ארז בוגנים, משנה למנכ”ל סינאל מלל פייוויי, מסר: “סינאל גאה כי רשת מכובדת וגדולה כרמי לוי בחרה להשתמש בטכנולוגיה של סינאל, רשת חנויות רמי לוי שיווק השיקמה היא גוף מרכזי במשק הישראלי המעסיק אלפי עובדים בכל רחבי הארץ. הבחירה של גוף זה בסינאל ממחישה את יכולתנו להתמודד עם האתגרים המורכבים ביותר בתחום ניהול המשאב האנושי. סיפקנו לרשת אפשרות לנהל את כל עובדיה ממוקד מרכזי יחיד באמצעות מיטב הכלים הטכנולוגיים וברמה המקצועית הגבוהה ביותר”.