76 שנים למדינת ישראל עם סינאל מלל PayWay

אגרת שכר מאי 2024 – יום העצמאות בסינאל מלל PayWay

| 04/06/2024
לקוחות יקרים,
לכבוד יום העצמאות אותו חגגנו בחודש האחרון – האגרת הזו מוקדשת למדינת ישראל וכמובן לחטופינו היקרים שישובו בשלום ובמהרה.
בחודש מאי ברחבי ישראל חגגו את יום העצמאות המציין 76 שנים למדינת ישראל. 76 שנים מאוד מורכבות, מצד אחד מדובר בשנים מלאות במלחמות ובאבדות רבות, אך מנגד, מדובר ב – 76 שנים של בנייה, התפתחות ולמעשה שגשוג אחד גדול!
אפשר פשוט להתהלך ברחובות תל אביב ולראות את מה שבנינו לנגד עינינו – מגדלים גורדי שחקים נבנים בכל שנה, בכל קומה יושב ארגון אשר מאחוריו עומד אדם עם חזון להטיב עוד יותר את העולם המערבי, חברות ישראליות רבות שהצליחו לעשות היסטוריה ברחבי העולם ופיתוחים ישראלים גדולים שתרמו לשינוי האנושות כולה.
וכל זה ב – 76 שנים בלבד!
מאז הקמת מדינתנו הקטנה בשנת 1948, חווינו מהפך משמעותי בכלכלה. מחברה חקלאית בעיקרה, לכלכלה מודרנית בהייטק. במהלך השנים התמודדנו עם אתגרים רבים ומשמעותיים, בהם מלחמות וסכסוכים, שהשפיעו באופן משמעותי על כלכלת המדינה. על אף האתגרים הללו, התגלתה כלכלתנו מגוונת, איתנה והמובילה במזרח התיכון!
בשנים האחרונות עברה כלכלת ישראל לכיוון תעשיית ההייטק, שהפכה למניע משמעותי לצמיחה כלכלית. במדינתנו הקטנטונת יחסית למדינות אחרות בעולם, ישנו הריכוז הגבוה ביותר של חברות סטארט-אפ לנפש ועל כן זכינו לכינוי “אומת הסטארט-אפ” חברות ישראליות היו אחראיות לצמיחתן של טכנולוגיות עולמיות רבות, כולל פיתוח כונן הבזק מסוג USB, אפליקציית ה – Waze טכנולוגיית חומת האש והרשימה עוד ארוכה ומעוררת גאווה ישראלית.
זה עם ישראל במיטבו – יש שמאל, יש ימין, אך כשמתלכדים יחד – השמיים הם הגבול!
שנת ה – 76 לישראל היתה שנה שלא חויינו כמותה מאז קום המדינה – ה 7 באוקטובר טלטל את כולנו והתגובה מיידית של עם ישראל – היתה להושיט יד ולעזור מיד לכל המשפחות והניצולים של אותה השבת.
יכול מאוד להיות שהשיעור שלנו כאן היה אחד – להסתכל סביבנו… מי הכי צריך אותנו ממעגל המשפחה הגרעינית – זו המשימה שלנו.
כשסיימנו לטפל בזה – נעבור למעגל גדול עוד יותר – מי עוד הכי צריך אותנו?
לאחר מכן, להביט על השכונה בה אנו גרים, מי זקוק לעזרתי – ממתן אוזן קשבת ועד לרכישת סל מזון – מי עוד זקוק לי?
לאחר מכן, נרחיב את נקודת המבט למעגל העבודה.
כאשר נביט על מעגל העבודה שלנו – נבין כי לא הגענו לכאן במקרה, אלא במטרה אחת ויחידה – לעזור לאחר ולהיות שם בשביל האדם “שבמקרה מוחלט” יושב לידך בחדר – ולמעשה, את מי הכניסו לחייך כדי שאתה תוכל לעזור לו?
בסופו של יום אנו הולכים לעבודה כדי לפגוש אנשים שלא היינו פוגשים בשום דרך אחרת ועלינו לשאול את עצמנו “איך אני יכול לעודד את האדם הזה?”, “מה אני יכול ללמד אותו?”, “איך אני יכול להקל על חיי היום יום שלו?”
זה השיעור של כולנו – סינאל מלל PayWay מתבססת בדיוק על עקרונות אלה.
בסינאל ישנו הון אנושי גבוה אשר נבחר בקפידה רבה, ממש בפינצטה.
המיקוד שלנו הוא אחד  –  כיצד ניתן לתת לאדם מולנו הן העובד, הן הלקוח ועד השכן ממול – הרי שאחד מניע את השני כגלגלי שיניים במכונה משומנת – וזו היא סינאל מלל PayWay.
במעמד זה אברך את חטופינו היקרים, את התצפיתניות הגיבורות שלנו שעדיין שם – מחכות לעזרתנו – ליבי עמם, ליבה של סינאל עמם ולב כל האומה איתם יום יום.
מחכים כבר לשמוע את הבשורה ששבתם לאדמתנו שלמים ובריאים בנפש ובגוף.
אגרת שכר זו מוקדשת לכם ולמדינת ישראל היקרה שלנו.
עם ישראל חי.

ארז בוגנים – מנכ”ל

 קבוצת סינאל מלל PayWay

____________...

____________...

____________...

חזור

אתה עשוי גם להיות מעוניין לקרוא

דרוש/ה מנהל/ת פרויקטים בתחום השכר משאבי אנוש והנוכחות
| 22/09/2020
ניהול פרויקטים להטמעת מערכות סינאל ניהול הפרויקט תוך...
אישור מודול מדען על ידי הרשות לחדשנות – הרמוני נוכחות בענן
| 03/01/2021
אישור מודול מדען על ידי הרשות לחדשנות - הרמוני נוכחות ב...
צור קשר