שלום לקוראי אגרת שכר סינאל היקרים,
היה היו זוג אחים, האחד בעל משפחה, נשוי באושר, מרובה בילדים, והאחר בודד וללא ילדים כלל.
כל אחד מבין האחים חשב שלשני מגיע מהתבואה יותר מאשר לעצמו – האח בעל המשפחה מרובת הילדים חשב “יש לי משפחה, ילדים ושמחה בבית, ואילו אחי נמצא לבדו – הוא וודאי עצוב, אתן לו מהתבואה שלי, שימכור, ירוויח כסף ויהיה מאושר״.
ואילו האח השני חשב “יש לי אח עם משפחה גדולה – אני רק אדם יחיד, בוודאי הוא זקוק לתבואה הזו יותר ממני”, ובכך כל לילה מבלי שהאחר הבחין, כל אחד מהם העביר חצי מתבואתו לאחר – ובכל בוקר לא הבינו איך עדיין יש להם את אותה כמות התבואה בדיוק. הם הגדירו זאת כנס.
כך המשיכו מספר לילות נוספים עד שלילה אחד הם נפגשו במקרה, כאשר עומדים הם עם התבואה אותה הם מתכננים להעביר האחד לשני.
כאשר הבינו שכמות התבואה נותרה כפי שהיא לא במקרה וכי אחד מהם רצה בטובת האחר יותר מאשר לעצמו – זרקו הם את התבואה על האדמה והתחבקו חזק.
במקום הזה ממש, בו ניפגשו השניים והתחבקו קם בית המקדש –
אגדה אחרת אשר קרתה שנים לאחר מכן שלה משמעות שלילית, מספרת על קמצא ובר קמצא –
עשיר אחד בירושלים עשה סעודה גדולה ושלח את משרתו להזמין את חברו הטוב קמצא. טעה המשרת והזמין אדם אחר, בשם בר קמצא, שנמנה דווקא עם אלה השנואים על בעל הבית. בר קמצא הניח כי המארח החליט להשלים עמו ולכן הגיע לבית החוגגים. הופעתו בסעודה הרגיזה את בעל השמחה והוא הורה לבר קמצא להסתלק מייד!
בר קמצא המופתע ביקש מהמארח שיניח לו להישאר מכיוון שהוא כבר הגיע לסעודה וביקש שלא יבייש אותו בפני כולם, אך בעל הבית סירב.
בר קמצא הציע לשלם עבור מה שיאכל וישתה… הוא אף הציע לשלם חצי מדמי הסעודה כולה…
הוא אפילו הציע לשלם עבור כל הסעודה, בתנאי שלא יסולק בבושת פנים. אך כלום לא הועיל והצעותיו סורבו בזו אחר זו על ידי בעל הבית, אשר תפס אותו בידו וגירש אותו מביתו בבושת פנים לעיני כל המסובים.
מעבר להתנהגות הפסולה של אותו העשיר, היה דבר אחד שחרה יותר מכל והוא שאף אדם מבין האורחים הרבים שנכחו שם – לא פצה פה – אף אדם לא קם וגינה את הלבנת פניו של בר קמצא ברבים.
מקרה זה הינו יסוד של שנאת חינם ונפרדות בין אחים, ובעקבותיו נפל בית המקדש – אותו אנו מנציחים כתשעה באב.
כאדם מאמין,המעבר מתשעה באב לט”ו באב הוא אחד המעברים הקיצוניים והמרגשים בלוח השנה העברי. תשעה באב, היום העצוב ביותר לעם ישראל, מציין הוא את חורבן בית המקדש, יום של אבלות, של זיכרון וכאב.
לעומת זאת, ט”ו באב הוא אחד הימים השמחים ביותר לעם ישראל. רבן שמעון בן גמליאל אמר: “לא היו ימים טובים לישראל כמו ט”ו באב ויום הכיפורים”. ביום זה, בנות ירושלים יצאו בכלי לבן ובמחולות בכרמים ואמרו: “בחור שא נא עיניך וראה מה אתה בורר לך – אל תתן עיניך בנוי, תן עיניך במשפחה. שקר החן והבל היופי – אישה יראת ה’ היא תתהלל. תנו לה מפרי ידיה ויהללו בשערים מעשיה”.
המעבר מתשעה באב לט”ו באב, מהעצבות לשמחה, מסמל את התקווה והאופטימיות שבבסיס העולם. כמו תזוזת גרמי השמיים, רק לאחר חשכה מוחלטת עולה השחר, וככל שנהיה באהבת חינם, נבין שהסביבה היא השתקפות של הלך הרוח שאנו מתהלכים בתוך עצמנו.
אם הסביבה כעוסה – איפה אני כועס בתוך עצמי? אם הסביבה מחייכת אלי, מאירה פנים, מחמיאה ומחבקת אותי , אז היכן אני מחייך בתוכי?
ובכך נבין מה הלך הרוח שאנו פוסעים בו והסביבה כולה תתיישר בהתאם.
הכל מתחיל ונגמר בינינו לבין עצמנו.
על בסיס עקרונות אלו אנו בסינאל בססנו ומבססים יום יום את השירותים הטכנולוגים אותם אנו מספקים לציבור לקוחותינו בשוק הישראלי ובשוק העולמי. תמיד בדקנו ותמיד נבדוק יום יום, שעה שעה, דקה דקה כיצד ניתן לשפר את עצמנו ואת השירותים הטכנולוגים המבוססים על פרי הפיתוח הטכנולוגי שלנו, אותם אנו מספקים ללקוחותינו בארץ ובעולם. היכן הבעיה? וכיצד ניתן לשפר ולפתור אותה באופן ידידותי ונוח למשתמש הקצה כך שכל מנהל, עובד, גדול ובכיר , קטן וזוטר, צעיר וותיק, כולם כאחד, יוכלו לעבוד בצורה נוחה תוך ניהול ומקסום הפריון בתנאים ובזכויות העובד למען הארגון ולקוחותיו באופן המקסימאלי והאנושי כלפי כל אדם ואדם.
הכירו את הנוחות במיטבה.
בעולם ניהול משאבי האנוש, הפכה סינאל למובילה עולמית בחדשנות, אמינות ודיוק! כשאני רואה שעון שוייצרי מדוייק שלא מפספס את אלפית השניה – אני רואה את עובדי ומנהלי סינאל!
גרסה 14 של ברמוני נוכחות בענן כוללת מגוון מודולים חדשים שנועדו לשפר את חווית המשתמש והיעילות התפעולית:
• מודול ניהול הרשאות מורחבות למנהלים
• מודול מחיקת תביעות אצבע
• מודול קליטת תביעות אצבע ב-WEB
• מודול לקוחות מקוון
• שכתוב UI/UX של מספר מסכים
• מודול ניהול תורים עם טכנולוגיית RabbitMQ
• מודול אימות דרך WhatsApp
• שיפורים משמעותיים באבטחת מידע
הדרך קדימה: גרסה 15 ומעבר לה
המסע אינו מסתיים בגרסה 14. אנו בסינאל כבר מתמקדת בגרסה 15 בענן של סינאל, שנמצאת בעיצומו של הפיתוח עם דגש על חיזוק אבטחת המידע בעקבות תוצאות בדיקות חדירות. הגרסה הבאה תכלול:
• טכנולוגיית UI/UX מתקדמת למסכים חדשים
• שיפורים בקבלת תהליכים במנגנון העיבוד
• שכתוב מודול האוטומציה מ-C++ ל-C#
• הרחבת מודול הלקוחות וביצוע בדיקות חדירות
• שיפור ביצועים ועמידה בעומסים כבדים יותר
• העלאת רמת שרידות המערכת
• חיזוק רמת אבטחת המידע
• מודול אדמיניסטרציה של מערכת
• שיפור רמת תיעוד של פעולות שבוצעו ע”י המערכת
שדרוגי תשתית וחידושים בענן
תשתית וארכיטקטורת הענן של סינאל עברה שדרוגים משמעותיים, עם שיפורים ביכולות שרתי הענן ושירותי מסדי הנתונים בענן. הוכחת היתכנות (POC) של המערכת על Amazon Web Services (AWS) – AMAZON WE ARE HERE! מסמנת פרק חדש בפתרונות מבוססי סינאל, שנמצאת בתהליך מתקדם של שכתוב המערכת לטכנולוגיית ענן AWS.
מערכת פנסיה: חזית חדשה
הגרסה הראשונה של מערכת הפנסיה הושלמה וממתינה לשילוב עם המסלקה הפנסיונית. שדרוג המערכת לטכנולוגיות מתקדמות ו – UI/UX חדש משקף את הגישה המתקדמת של סינאל.
מערכת ניידים: קפיצת מדרגה
מערכת הניידים קיבלה שדרוג מקיף, המבטיח שפתרונות סינאל יהיו לא רק חזקים אלא גם נגישים בדרכים. כעת סינאל נמצאת בשלבים מתקדמים של קידום ופיתוח מערכת ניידים עם דגש על סביבה ידידותית, נוחה, מהירה ומאובטחת.
פיתוחים אלו מדגישים את מחויבותה הבלתי פוסקת של סינאל לדחוף את גבולות הטכנולוגיה ולספק פתרונות ניהול משאבי אנוש מהשורה הראשונה. ככל שסינאל ממשיכה לחדש, העתיד של תוכנות משאבי האנוש בארגוני העולם נראה בהיר מתמיד.
ארז בוגנים – מנכ”ל