הקצב של העסקים היום חייב להיות מסונכרן לקצב הצמיחה של הטכנולוגיה ואנו מוכרחים לענות על הצרכים של הלקוחות באדיבות ובמהירות!
יצא לכם לקבל שירות מאכזב לאחרונה?
כנראה שפגשתם בארגון שממש עכשיו משתנה לנגד עינכם או אולי.. פגשתם בארגון שנתקע מאחורי כולם…
כל בעלי התפקידים הניהוליים בכל ארגון בעולם מדברים כעת על יעילות ועל שינויים ארוכי טווח, על מוצר או שירות מותאם אישית לכל לקוח, על טכנולוגיות למידה והכשרת עובדים זריזה, על בינה מלאכותית קלילה לעומת עבודה סיזיפית, על אוטומציה שיווקית מדויקת לכל המתעניינים בשירות וגם על קשרים בינאישיים ועד כמה תקשורת יוצרת הזדמנויות חדשות.
דברו על החזון עם כל העובדים בארגון שלכם!
לרוב בישיבות העסקיות, מתכנסים מסביב לשולחן בעלי התפקידים בעל הדרג הגבוה יותר. זהו בהחלט אחד מן השינויים שמדברים עליהם עכשיו בעולם העסקים המודרני.
טכניקות ניהול ותורות שלמות מסבירות כיצד יש להניע את החזון מלמעלה ומטה ומלמטה כלפי מעלה.
חשוב יותר מתמיד לערב את כל העובדים בארגון (לא משנה התפקיד, ובהחלט לא משנה מה הדרג) ולהסביר את החזון בפשטות גמורה כדי שכולם יבינו על מה כל המהומה ו”למה העיניים של המנכ”ל מבריקות?!”
למה הארגון עושה מה שהוא עושה? מה הוא עושה? ולמי?
יש כאלו שניסיון העבודה שלהם בעמותות ללא רווח לימד אותם כיצד להשתמש בטכניקות של אפירמציות בשביל הגברת הערך העצמי ואת המוטיבציה לפני תחילת יום העבודה מבלי לראות מספרים כלשהם.
ויש כאלו מנהלים שבאמת מכירים את העובדים שלהם ושרק לדבר על החזון לא הספיק להם והדפיסו תמונת חזון מותאמת אישית עבור כל עובד לאחר שיחה קצרה.
קחו רגע לעצמכם והשקיעו בתחביבים!
כדי להיות שמחים באמת צריכים תחביבים. צריכים כיף!
צריך עיסוק שבו אתם יכולים להיות חופשיים לטעות, לנסות ולחקור מבלי לעמוד בדרישות של אחרים… לצאת לרגע ולברוח מעולם של ביקורת הצלחה או כשלון, רווח או הפסד…
ארגונים רבים פועלים על שימור ורווחת העובדים אך עדיין לא מבינים לעומק את ההשפעה של תחביבים, ועל הצמיחה שזה יכול לייצר להם…
אם גלית אוהבת לצייר ואבי אוהב לצלם – אין סיבה שלא יעשו את זה במינון נמוך במטלות היומיומיות בעבודה ושוב המינון חייב להיות נמוך מספיק כדי שהתחביב לא יהפוך לדרישה וגבוה מספיק כדי שייצר משהו אותנטי לארגון…
למדו יותר לעומק, מה היא משמעות!
לאחרונה אנו רואים יותר ויותר חברות שעושות את זה בגדול. הן באירוע הנפקת מניות והופכות לחברות נסחרות בבורסה…
140 טעמי גלידה, צבעים, פיצוצים, פינוקים, הסחות דעת, חטיפי אנרגיה, משקאות אנרגיה יוצרים פחות משמעות לדברים ומאיצים בעובדים להיות בתנועה שטחית במקום להפנים עם עצמם ולהתפתח בצורה רגשית-אנושית.
בתור התחלה המליצו לעובדים לעשות את מבחן 16 סוגי האישיות ולראות הרצאה שעלולה לחולל בהם שינוי.
דאגו להם לצרכים הבסיסיים ותובילו אותם אל הקודקוד במשולש הצרכים של מאסלו.
היו פשוטים מול עצמכם!
מתי לאחרונה שוחחתם באווירה נינוחה על נושאים שלא קשורים בכלל ליעדים ולמה שקורה בעבודה?
אין חדש תחת השמש, ככל שהתקשורת תהיה פתוחה, יצירתית ומכבדת כל דעה כך יוכלו לקרות גם שינויים מלמטה כלפי מעלה בארגון.
אלו השינויים הטובים והמועילים ביותר.
עובדים ירתמו למשימות וליעדים באופן לא מודע גם מבלי שיתבקשו, ויותר מכך, העובדים יהנו ויגלו תוצאות גבוהות וביצועים טובים יותר.
ארגונים שדוגלים בפשטות לא מפחדים לשתף, לטעות ולתת לצרכים האנושיים להיות חשופים מקדימה בפרונט של הארגון!
ארגונים חייבים לעשות שינויים ולהידמות לנו בני האדם כי אנשים עושים עסקים עם אנשים!
בכל ההתנהלות העסקית שבין חברות לחברות מעורבים מספר עובדים בתפקידים שונים מעולמות שונים, אגו ייחודי ובכל זאת את החזון ניתן לסנכרן כך שכולם יזדהו ויפעלו לפיו!
הגברת חשיבות החזון בעולם העסקים, בשולחנות העגולים ובפורומים המקצועיים חשוב יותר מתמיד!
עד לא מזמן אנשים היו בוחרים את המסלול המסוים בשביל להגיע למקום עבודה שרצו. היום אנשים בוחרים מקום עבודה כדי להגיע למסלולים החשובים להם…
זיכרו, אנשים עושים עסקים עם אנשים!