אנו שמחים לבשר לך על מהפכת השירות הטכנולוגית!
אנחנו בסינאל השקענו מיליוני שקלים כדי שכל אחד מהלקוחות שלנו יקבלו שירות ברמה אחרת שעוד לא נראתה כמוה!
במהלך סוף שנת 2021 וראשית שנת 2022 הטמיעה סינאל בהצלחה מרובה מערכת דיגיטלית מתקדמת של נטסוויט של אורקל העולמית בענן לטובת מתן שירות מהיר יותר! טוב יותר! ומתקדם יותר!
המערכת יודעת לתת לך גישה מהירה למוקד השירות שלנו באמצעות פתיחת קריאת שירות דיגיטלית ללא מגע יד אדם כך שבמספר שניות בודדות קריאת השירות שלך עוברת לנציגי השירות המתאימים ביותר לטיפול ממוקד.
ויש עוד, חיזקנו את הצוותים שלנו ועיבנו את הידע והמקצועיות של מוקד התמיכה באמצעות איחוד מושלם עם מחלקת היישום וכך יצרנו Tier 2 של מיישמים מנוסים ביותר עם נסיון רב שנים אשר במקרה הצורך מטפלים בקריאות מורכבות של המוקד הדורשות התמחות מיוחדת רבת שנים. בתוך כך, מקיימת החברה מערך הדרכה ולומדה פנים ארגוני המתמקד במתן יסודות וכלים נוספים על כלל פעילויות המוקד והיישום לטיפול מקצועי ומהיר. כל זה נעשה מתוך השקפה סינרגטית לטובת לקוחות החברה.